sábado, 5 de setembro de 2009

What do you think? - Vá lá, a vossa opinião é importante!

Tradução do texto para Português abaixo.
I'm just wondering what do you think about the theme of this pillow.
For me is very important your opinion...
I just do what I do because I love art and, of course, it has only meaning for me if you like what I do.
So, first of all, I appologize for this late post...
I'm been too busy with my new collection.
Let´s now talk about this thematic Pillow: CAMÕES
Camões was the biggest Portuguese poet and one of the most famous in the world history.
Borned in 1524. He traveled to the orient in a small boat to Goa and Macau to study the people culture and their history.
Wrote "Os Lusiadas".
So i'm waiting for your comments.
Do you like this pillow?
De volta e a dar-vos notícias.
Estou a preparar a minha nova colecção. Gostaria de saber qual a vossa opinião sobre o que pensam desta almofada impressa com a imagem do Camões.
Gostariam de a ter em vossa casa?
Eu acho-a adoravél. Combina simplicidade, grandeza, modernidade, historia. As suas cores permitem uma decoração com quase todo o tipo de cores.
Mas, claro, eu sou suspeita.
Quero é a vossa opinião...
"Toca" a comentar!!!

Sem comentários:

Enviar um comentário